Căutam în week-end un examen şi cerinţele pentru examinare. Sunt doi jucători mari pe piată care oferă posibilitatea susţinerii examenelor, sunt foarte cunoscuţi aşa că nu le menţionăm numele. Ei bine, mesajele pe care le-am primit arată cam aşa:
Site-ul nr. 1 :
" SPECIAL NOTICE:This website is scheduled to undergo routine maintenance on 14 November from Saturday, 6:00 p.m. CT–Sunday, 12:00 noon CT. During this time, you will not be able to schedule, reschedule or cancel test appointments. We apologize for this inconvenience and thank you for your patience."
Site-ul nr.2
"The website you are attempting to reach is temporarily unavailable due to scheduled maintenance. We apologize for any inconvenience.
Please check back again later. Thank You"
Apreciez mesajul primului site, care precizează serviciul oferit şi perioada în care acesta nu este accesibil. Trecând peste acest detaliu (important !) în modul de comunicare , este foarte posibil ca în spatele acestei mentenanţe să fie motive tehnice, care-i afectează pe ambii furnizori. Daţi-mi voie să fiu (poate) naiv şi să cred că şi-au planificat împreună mentenanţa, pur şi simplu din motive de etică în afaceri. Până la proba contrarie, tot respectul meu !
Monday, November 16, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment